Zasady zamieszczania ofert pracy
- Katedra Systemów Informatycznych
- Katedra Sztucznej Inteligencji
- Katedra Zastosowań Matematyki
- Laboratorium Komputerowe
- Laboratorium Pomiarów Akustycznych
- Rada Dyscypliny
- Komisja ds. Oceny Pracowników IIT
- Podkomisja Wyborcza ds. dyscypliny Informatyka Techniczna i Telekomunikacja
- Zasady zamieszczania ofert pracy
Obowiązujące przepisy
Zgodnie z art. 119 Ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. “Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce” [Dz.U. 2021 poz. 478]:
- Nawiązanie z nauczycielem akademickim pierwszego stosunku pracy w danej uczelni publicznej, na czas nieokreślony lub określony dłuższy niż 3 miesiące, w wymiarze przekraczającym połowę pełnego wymiaru czasu pracy, następuje po przeprowadzeniu otwartego konkursu. Tryb i warunki przeprowadzania konkursu określa statut.
- Informację o konkursie oraz jego wyniku wraz z uzasadnieniem udostępnia się w BIP na stronach podmiotowych uczelni, ministra oraz ministra nadzorującego uczelnię w terminie 30 dni odpowiednio przed konkursem i po jego zakończeniu.
- Informację o konkursie udostępnia się także w języku angielskim na stronach internetowych Komisji Europejskiej w europejskim portalu dla mobilnych naukowców, przeznaczonym do publikacji ofert pracy dla naukowców, w terminie 30dni przed konkursem.
Zgodnie ze Statutem Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie:
- Decyzję o przeprowadzeniu konkursu podejmuje Rektor lub wskazany przez Rektora prorektor.
- Informację o konkursie oraz jego wyniku wraz z uzasadnieniem Rektor udostępnia w Biuletynie Informacji Publicznej na stronach podmiotowych: SGGW, ministra oraz ministra nadzorującego uczelnię w terminie 30 dni odpowiednio przed konkursem i po jego zakończeniu.
- Informację o konkursie Rektor udostępnia także w języku angielskim na stronach internetowych Komisji Europejskiej w europejskim portalu dla mobilnych naukowców, przeznaczonym do publikacji ofert pracy dla naukowców, w terminie 30 dni przed konkursem.
- Informacja o konkursie może także zostać udostępniona poprzez wywieszenie ogłoszeń na terenie SGGW oraz przesłanie informacji o konkursie do innych uczelni i instytucji naukowych krajowych lub zagranicznych.
Statut określa również wymagania dotyczące treści, które powinny zostać zawarte w informacji o konkursie.
Zamieszczanie ogłoszeń
Ogłoszenia o konkursach prowadzonych w Instytucie Informatyki Technicznej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie zamieszczane są na stronach:
- Uczelni https://bip.sggw.edu.pl/oferty-pracy/;
- Ministerstwa Edukacji i Nauki w Akademickiej Bazie Ogłoszeń https://bazaogloszen.nauka.gov.pl/;
- Komisji Europejskiej https://euraxess.ec.europa.eu/;
- Instytutu w polskiej i angielskiej wersji językowej https://iit.sggw.edu.pl/category/oferty-pracy/, https://iit.sggw.edu.pl/category/job-offers/?lang=en.
Potrzebne dokumenty
W przypadku prowadzenia postępowania konkursowego potrzebne są następujące dokumenty do zamieszczenia na stronach www:
- ogłoszenie o konkursie po polsku w formacie programu Microsoft Word lub w postaci pliku tekstowego
- oraz ogłoszenie o konkursie po angielsku.
Uwaga
- Ogłoszenie po polsku zostanie zamieszczone na stronie instytutu, uczelni oraz jako załącznik w formacie pdf na stronie ministerstwa i musi zawierać informacje potrzebne do wypełnienia formularza na stronie ministerstwa, m.in. dziedzinę nauki i adres e-mail.
- Ogłoszenie o konkursie po angielsku zostanie zamieszczone na stronie instytutu oraz stanowi podstawę do przygotowania ogłoszenia na stronę Komisji Europejskiej.
- Ogłoszenie po angielsku musi zawierać informacje potrzebne do wypełnienia formularza na stronie Komisji Europejskiej. Przykładowe ogłoszenia znajdują się pod adresem https://euraxess.ec.europa.eu/jobs/search. Pomocny w zebraniu potrzebnych informacji może być szablon Euraxess (trzeba wypełnić pola oznaczone gwiazdkami, a pozostałe informacje można wpisać w „Additional comments” lub innych polach; niektóre pola wymagają wybrania wartości z listy rozwijanej).