Wybory uzupełniające do Rady Dyscypliny Informatyka Techniczna i Telekomunikacja w IIT w kadencji 2021-2024, 3 kwietnia 2023
W dniu 3 kwietnia 2023 odbędą się wybory uzupełniające do Rady Dyscypliny w grupie pracowników badawczych i badawczo-dydaktycznych nieposiadających tytułu naukowego profesora lub stopnia naukowego doktora habilitowanego, którzy wskazali tę dyscyplinę jako wiodącą. Wybory przeprowadza Podkomisja Wyborcza ds. Dyscypliny Informatyka Techniczna i Telekomunikacja.
Do obsadzenia są dwa mandaty w Radzie Dyscypliny.
(Aktualizacja z 29 marca) Do wyborów jako kandydaci zostały zgłoszone następujące osoby (alfabetycznie):
dr inż. Izabella Antoniuk,
dr Edyta Bartnicka,
dr inż. Diana Dziewa-Dawidczyk,
dr inż. Jakub Pach,
dr Dariusz Strzęciwilk,
dr Tomasz Świsłocki,
dr Marcin Ziółkowski.
Zebranie wyborcze odbędzie się 3 kwietnia o godz. 12:00 w sali 3/40, bud. 34.
Zgodnie z Uchwałą nr 9 – 2022/23 z dnia 20 marca 2023 Uczelnianej Komisji Wyborczej SGGW w Warszawie (w załączniku) w sprawie przeprowadzania wyborów uzupełniających do Rady Dyscypliny Informatyka Techniczna i Telekomunikacja wybory przeprowadza się zgodnie z Załącznikiem Nr 4 „Ordynacja wyborcza” Statutu Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie oraz Zasadami wyborów do rad dyscyplin zatwierdzonymi przez Uczelnianą Komisję Wyborczą Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.
Kandydatem do Rady Dyscypliny może być osoba, która:
- jest zatrudniona w SGGW w grupie pracowników badawczych lub badawczo-dydaktycznych;
- nie posiada tytułu profesora ani stopnia doktora habilitowanego;
- wskazała dyscyplinę Informatyka Techniczna i Telekomunikacja jako wiodącą (ponad 50% lub jako pierwszą);
- jest zatrudniona w SGGW jako podstawowym miejscu pracy;
- podpisała wskazane poniżej dokumenty.
Osobie kandydującej w wyborach musi udzielić poparcia minimum 1 osoba z danej grupy nauczycieli akademickich. Jedna taka osoba może poprzeć więcej niż jednego kandydata. Udzielenie poparcia Kandydatowi następuje na formularzu „Karta Zgłoszenia Kandydata” znajdującym się w Załączniku 3.
Zgłaszanie kandydatów do Rady Dyscypliny następuje przez złożenie do Podkomisji Wyborczej wymaganych dokumentów: Karty zgłoszenia Kandydata wraz z załącznikami. Dokumenty te znajdują się w załączniku do uchwały nr 7-2022/2023 Uczelnianej Komisji Wyborczej, oraz w załącznikach do niniejszej informacji.
Osoby zamierzające kandydować składają załączniki wypełnione w jednym egzemplarzu w formie oryginalnej (papierowej) do Podkomisji Wyborczej do dnia 28.03.2023 do godziny 14:00. Kandydat dostarcza dowolnemu członkowi Podkomisji następujące dokumenty (w tym celu prosimy o uprzedni kontakt):
- Oświadczenie o spełnianiu wymogów (Zał. 1);
- Zgoda na kandydowanie (Zał. 2);
- Zgłoszenia kandydata przez co najmniej jedną uprawnioną osobę inną niż kandydat (osoba ta musi należeć do tej samej grupy pracowników) (Zał. 3);
- Podpisane oświadczenie o danych osobowych (Zał. 4);
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych (Zał. 5).
Ponadto, osoby urodzone przed dniem 1 sierpnia 1972:
- Oświadczenie lustracyjne (należy złożyć do Biura Kadr i Płac SGGW), a do podkomisji Informację o czasie i miejscu złożenia oświadczenia lustracyjnego (w formie oświadczenia).
Lista zgłoszonych kandydatów zostanie opublikowana na stronie internetowej Instytutu Informatyki Technicznej oraz przesłana pocztą elektroniczną do osób mających czynne i bierne prawo wyborcze w dniu 29 marca 2023 r.
Z wyrazami szacunku
Podkomisja Wyborcza ds. Dyscypliny Informatyka Techniczna i Telekomunikacja
Przewodniczący:
dr hab. Leszek Chmielewski
Zastępca Przewodniczącego:
dr hab. Bartosz Świderski
Sekretarz:
dr hab. Adam Przeździecki
Członkowie:
dr hab. Alexander Prokopenya
dr hab. Michał Szymański
Załączniki:
Oświadczenie o spełnianiu wymogów (Zał. 1);
Zgoda na kandydowanie (Zał. 2);
Zgłoszenia kandydata przez co najmniej jedną uprawnioną osobę (Zał. 3);
Oświadczenie o danych osobowych (Zał. 4);
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych (Zał. 5);
Załączniki 1-5 w wersji edytowalnej;
Harmonogram wyborów uzupełniających;
Uchwała nr 9 w sprawie przeprowadzenia wyborów uzupełniających.